Πεθαίναν και παλιά άνθρωποι για ένα εισιτήριο λεωφορείου; Δεν θυμάμαι


Στο μαγαζί με τα σιδηρικά και είδη κατασκευών έχει ξεμείνει μια παλιά διαφημιστική ταμπέλα του Πετζετάκη.

Πιο κάτω στην πλαϊνή όψη μιας πολυκατοικίας μια τεράστια ξεθωριασμένη διαφήμιση με το πρόσωπο μια κοπέλας ντυμένης νεράιδας. Η σειρά μπάνιου του άλλοτε διάσημου μόδιστρου που δεν άντεξε την κρίση και αφαίρεσε τη ζωή του. Ξέμεινε και αυτή;

Πολλές άδειες βιτρίνες. Τί να έχει συμβεί; Άνοιξε το μεγάλο shopping mall και πήρε όλη την πελατεία που έμεινε. Οι μαγαζάτορες κλείσανε τα μαγαζιά στον κεντρικό δρόμο, και νοικιάζουν καταστήματα από την εταιρεία. Ο ΟΑΣΑ έχει κάνει και τις σχετικές ευκολίες με ειδική γραμμή λεωφορείου, με τρεις στάσεις, για να μην βάλει ιδιωτική γραμμή η εταιρεία και πλήξει τη δημόσια μετακίνηση. Οι ανάγκες του καταναλωτή έρχονται πρώτες. Πριν και από του εργαζόμενου που θέλει να πάει στη δουλειά του πρωί, και δεν θέλει να κάνει άσκοπους γύρους, γύρω από το εμπορικό.

Καταναλώστε.

Στη γειτονιά όλες οι τράπεζες έχουν αλλάξει τις ταμπέλες σε κίτρινες με ένα μπλε σήμα. Τράπεζα Πειραιώς. Ακόμα και στα πρώην καταστήματα της ΑΤΕ, που στην αρχή είχε υιοθετηθεί διπλό σήμα, άλλαξε και αυτό. Πόσα να πληρώνουν για ταμπέλες κάθε τρεις και λίγο; Δείγμα υγείας.

«Για τον καθένα ελευθερία σημαίνει κάτι διαφορετικό». Στις διαφημίσεις οι άνθρωποι συμπεριφέρονται σαν ηλίθιοι. Ή μάλλον καλύτερα σαν μωρά παιδιά. Επιστρέφουμε με γοργό ρυθμό στην παιδική ηλικία.  Για αυτό και η μουσική που ακούμε έχει αυτή τη γλυκιά, νοσταλγική, ρετρό υφή. Να σου «θυμίζει» τότε που ήσουν ανέμελος και οι ντομάτες ήταν πιο γλυκές.

Νομίζω χίπστερ είναι συνώνυμο του τίποτα, του μετέωρου σήμερα.

Αν μπορεί το κράτος να βάλει το στίχο του Καβάφη «Είν’ επικίνδυνον πράγμα η βία», πάνω σε ένα λεωφορείο, γιατί να μην μπορεί να μπει σε μια κλούβα των ΜΑΤ;

kavafis

Πεθαίνανε για ένα εισιτήριο του λεωφορείου παλιά; Δεν θυμάμαι.

Και έτσι συνηθίσαμε. Και πέρασε η ζωή μας.

» Μόλις ο Βασιλιάς έβγαλε τον μανδύα του μεγαλείου του και το προσωπείο του αγαθού αρχηγού πατέρα, κι εφάνη στο πρόσωπο του η μορφή του τέρατος, με τον διαμελισμό του Πανάρετου, ο Χορός, από γυναίκες, ορμά πάνω του, τον ποδοπατά, τον θανατώνει και τον εξαφανίζει.

Αυτό σημαίνει πως ο χορός των γυναικών αυτών, και δεν φοβήθηκε, αλλά και πως δεν θα μπορούσε ποτέ να μοιάσει με το πρόσωπο του τέρατος.»

 

Μικρούλης σύνδεσμος : http://wp.me/p1lzKi-uO

Advertisements
Περί

Ατημέλητος πίνακας του Ντα Βίντσι από το 1508

Tagged with: , , , , , ,
Αναρτήθηκε στις Αχτένιστα
2 comments on “Πεθαίναν και παλιά άνθρωποι για ένα εισιτήριο λεωφορείου; Δεν θυμάμαι

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Μαζί με 5.770 ακόμα followers

Αστεράτα
Συννεφάκι
blogging David Graeber greek revolution spanish revolution ΑΤΕ Αδογμάτιστα Κωλόπαιδα Ιαπωνία Καμίνης Καυγάδες Λαπαβίτσας ΜΜΕ Μαρξ Μουσική Ντε Σαντ Νόαμ Τσόμσκυ Οικογένεια ΠΑΣΟΚ Ροκ ΣΥΡΙΖΑ Τέχνη Τσίπρας Φουκουσίμα άμεση δημοκρατία άστεγοι αγανακτισμένοι αθεΐα αλληλεγγύη ανεργία ανισότητα ανταγωνισμός απάτη αστυνομική βία ατομισμός αυτοοργάνωση βιβλίο δημοκρατία διάλογος ενσυναίσθηση επανάσταση επιστήμη ευρώ ευρώπη θέατρο θρησκεία ιδεολογία καπιταλισμός κοινωνικό κράτος κοινωνικός δαρβινισμός κρίση λογική μαζί τα φάγαμε μαθηματικά μετανάστες μεταναστευτικό πρόβλημα μνημόνιο ναζισμός νεοφιλελευθερισμός οικονομία παιδικό βιβλίο πειράματα ψυχολογίας πολιτική πολιτικοί πριμιτιβισμός πρώτες κοινωνίες πυρηνικό ατύχημα ρατσισμός σοπενχάουερ σύνταγμα ταινία τεχνολογία φασισμός φεμινισμός φιλελευθερισμός φωτογραφία χίπστερ

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

Αρχείο
Αρέσει σε %d bloggers: