Οι Τζημεροσφακιανάκηδες


Όλα τα είχε αυτή η Μαριωρή η χώρα, έχει και αφθονία σε Τζημεροσφακιανάκηδες.

Φωτό με την ευγενική χορηγία του dr. flantzas

Φωτό με την ευγενική χορηγία του dr. flantzas

Ναι, μην πέφτετε από τα σύννεφα οι νεοφιλελεύθεροι, που σας συγκρίνουμε με νεοφασίστες : την ίδια λατρεία για την επιλεγμένη άγνοια έχετε. Και ας φοράτε καλύτερες γραβάτες, και ας σας βρωμάνε οι λούμπεν. Και κυρίως την ίδια αγάπη για θεωρίες κοινωνικού δαρβινισμού.

Επειδή ο Σφακιανάκης κάνει το σταυρό του ή προσεύχεται στο Δία – αγνοώ τί κάνει αυτή την εποχή- αυτό δεν κάνει καλύτερους όσους λατρεύουν τη θεότητα που λέγεται Ελεύθερη Αγορά.

Όταν κάτι πάει καλά σε μια χώρα αποδίδεται στην Ελεύθερη Αγορά. Όταν κάτι πάει στραβά αποδίδεται στο Κράτος. Λατρεύουμε τα διάφορα οικονομικά μοντέλα, όπως της Ιρλανδίας, αλλά πριν σκάσει η φούσκα, και αφού σκάσει προσπαθούμε να τα μαζέψουμε.

Αυτόν τον καιρό, η νεοφιλελεύθερη ονείρωξη, ακούει στο όνομα Σιγκαπούρη. Είναι ένας νεοφιλελεύθερος παράδεισος, με χαμηλή φορολογία και κρατικές δαπάνες, μέχρι που να σκάσει και αυτή η φούσκα, και τότε θα κατηγορηθεί ακόμα και αυτό το ανύπαρκτο κοινωνικό κράτος, για τη μόνη φυσική κατάληξη αυτής της κατάστασης.

tzimeros_fb

Διαβάζοντας την ανάλυση του Τζήμερου για το Μαρξ, σου θυμίζει ανάλυση καφενόβιου. Ο άνθρωπος αυτός δεν έφυγε από την ΑΣΟΕΕ τρέχοντας, γιατί είχαν κάνει κατάληψη οι αριστεροί, έφυγε γιατί δεν έχει καμία αγάπη για την επιστήμη σαν αναζήτηση αλήθειας, αλλά τα μεταφράζει όλα ως φράγκα. Τεμπελχανάς ο Μαρξ που άφησε ένα τεράστιο έργο πίσω του, και το δούλευε σε όλη του τη ζωή. Τί αξία έχει για ανθρώπους για τον Τζήμερο, αν αυτό δεν μεταφράζεται σε καταθέσεις στην τράπεζα; Η Αγία Αγορά καθορίζει την Αξία του καθενός μας.

Ο νεοφιλελεύθερος Τζήμερος θεωρεί αστείο τον ορισμό της υπεραξίας και της ανταλλακτικής αξίας. Δεν έχει ιδέα για το συνεχιζόμενο επιστημονικό διάλογο μέχρι τις μέρες μας για αυτά τα θέματα, δεν έχει ακούσει για διορθώσεις νεομαρξιστών – ορθόδοξων οικονομολόγων. Αλλά δεν τολμάει να ειρωνευτεί το μύθευμα της ελεύθερης αγοράς, ούτε τη βασική αρχή της ορθόδοξης οικονομικής επιστήμης περί της μεγιστοποίησης της ωφελείας, που είναι καθαρά φιλοσοφική θέαση.

Γιατί μπορεί να υπάρχουν μολύβια που κοστίζουν ακριβότερα από έναν υπολογιστή, αλλά ο ορθόδοξος οικονομολόγος αδυνατεί να εξηγήσει γιατί είθισται να πληρώνουμε λιγότερα λεφτά για μολύβια, παρά για υπολογιστές. Οι οικονομίες που τρέχουν με βάση τα πρώτα μολύβια λέγονται φούσκες κύριε Τζήμερε, γιατί βασίζονται πάνω σε φουσκωμένες μελλοντικές προσδοκίες, όπως η αγορά ακινήτων στη δική μας Ψαροκώσταινα. Αν υπονοείτε ότι είναι ο μοναδικός τρόπος καπιταλιστικής ανάπτυξης πού έχει απομείνει, έχετε απόλυτο δίκιο, μόνο που όταν σκάσει η φούσκα εσείς και οι όμοιοι σας σφυρίζετε αδιάφορα.

tzimeros_marx_2

Αλλά οι εξωγήινοι έκτισαν την Ακρόπολη. Και ο κοινωνικός δαρβινισμός  über alles.

Αφιερωμένο στο μαρκετίστα Τζήμερο :

Προσθήκη: Την ώρα που έγραφα το άρθρο ο Τζήμερος ξαναχτύπησε με ποστ στο fb για το λάδι των 150€, με την επωνυμία λ (επιβεβαιώνοντας την ανάλυση μου, ότι η αντίληψη του για την οικονομία είναι να πουλάμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες).  Εδώ ο Τζήμερος έχει μπλέξει τα μπούτια του με την υπεραξία και την τιμή αγοράς πολυτελών προϊόντων. Αλλά ας του κάνουμε τη χάρη και ας παίξουμε με την ιδέα : Αν ήμουν ο Κολιόπουλος θα του έκανα μήνυση. Ουσιαστικά λέει ότι αυτό το προϊόν δεν αξίζει τα λεφτά του και είναι μια απάτη. Ενώ το μάρκετιγκ του προϊόντος αναφέρει ότι προέρχεται από ελιές που έχουν μαζευτεί προσεχτικά με το χέρι, βιολογικής καλλιέργειας, με πολυτελή συσκευασία, δηλαδή με μαρξιστικούς όρους «μεγαλύτερη ενσωματωμένη εργατική υπεραξία». Ο τύπος είναι μαρκετίστας, και τον εμπιστεύονται άνθρωποι για να κάνουν τη δουλειά τους.
Αντιστρέφοντας την προβληματική : αφού οι μαρκετίστες μπορούν να πωλήσουν οποιοδήποτε προϊόν με τιμή 1500% πάνω από την τιμή παραγωγής του , τότε γιατί πιέζουν όλοι οι εργοδότες για μείωση των μισθών; Ας δώσουν πλουσιοπάροχους μισθούς και θα τα αναλάβει όλα μετά το μάρκετιγκ.

La Scapigliata

Μικρούλης σύνδεσμος : http://wp.me/p1lzKi-w9

Advertisements
Περί

Ατημέλητος πίνακας του Ντα Βίντσι από το 1508

Tagged with: , , , , , , , ,
Αναρτήθηκε στις Αχτένιστα, Φιλοσοφία της οικονομίας
2 comments on “Οι Τζημεροσφακιανάκηδες
  1. Ο/Η Dimitris Ritsonis λέει:

    http://bit.ly/1fMpN5c

    λατρεμένοι φιλελέδες ❤

    "θα φροντίσουν οι φιλάνθρωποι"

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Μαζί με 5.769 ακόμα followers

Αστεράτα
Συννεφάκι
blogging David Graeber greek revolution spanish revolution ΑΤΕ Αδογμάτιστα Κωλόπαιδα Ιαπωνία Καμίνης Καυγάδες Λαπαβίτσας ΜΜΕ Μαρξ Μουσική Ντε Σαντ Νόαμ Τσόμσκυ Οικογένεια ΠΑΣΟΚ Ροκ ΣΥΡΙΖΑ Τέχνη Τσίπρας Φουκουσίμα άμεση δημοκρατία άστεγοι αγανακτισμένοι αθεΐα αλληλεγγύη ανεργία ανισότητα ανταγωνισμός απάτη αστυνομική βία ατομισμός αυτοοργάνωση βιβλίο δημοκρατία διάλογος ενσυναίσθηση επανάσταση επιστήμη ευρώ ευρώπη θέατρο θρησκεία ιδεολογία καπιταλισμός κοινωνικό κράτος κοινωνικός δαρβινισμός κρίση λογική μαζί τα φάγαμε μαθηματικά μετανάστες μεταναστευτικό πρόβλημα μνημόνιο ναζισμός νεοφιλελευθερισμός οικονομία παιδικό βιβλίο πειράματα ψυχολογίας πολιτική πολιτικοί πριμιτιβισμός πρώτες κοινωνίες πυρηνικό ατύχημα ρατσισμός σοπενχάουερ σύνταγμα ταινία τεχνολογία φασισμός φεμινισμός φιλελευθερισμός φωτογραφία χίπστερ
Αρχείο
Αρέσει σε %d bloggers: